


Biztos előfordult már némelyikőtökkel, hogy rajta maradt a világítás az autón miután elhagyta azt, hiába csipogott a figyelmeztető csipogó, aminek aztán a lemerült akkumulátor lett a következménye!
Ezt a problémát kívánja orvosolni Mikley CARtárs, pártoló klubtagunk megoldása.
Idegesítő ha világítás rajta marad a kocsin, miután a gyújtást levettük róla.
A leírássért a Bővebben >> gombot kell megnyomnod!
Hozzászólások (7 db)
2016. augusztus 01. 11:00
Kérdés volt minap, hogy hol található a kulcsokban az Immobiliser chip?
Lássuk, hogy hol is lapul! Elöször is szét kell szedni a kulcsot!
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (9 db)
2016. július 17. 01:51
Ilenkor nyáron, a kondenzvíz eltávozásáról érdemes néhány szót ejteni! Előfordulhat, hogy eltömődik a rendszer és ezért a kondenzvíz nem tud eltávozni.
Ha nem tud eltávozni, bent gyűlik a víz és egyszer csk elársztja az utasteret! Nézzük a klímakondenzátorról lecsöpögő víz útját!
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (1 db)
2016. július 15. 13:05
Egyre több a megkeresés, hogy a szellőztető ventillátort magában foglaló dobozban, a levegő útját terelő lapátok akadnak és nem lehet a középkonzolon rendesen állítani azok helyzetét a forgató gombbal.
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (7 db)
2016. július 15. 02:25
Megkeresett egy IGNIS Sport -nak a tulajdonosa, hogy nem igazán működik az IGNIS -hez kapott kulcs távirányítója.
A gombok megnyomását csak minden negyedik-ötödik megnyomásra érzékeli és hát valljuk be őszintén nem ez a rendes működése a távirányítónak.
Nem is lehet a gomb megnyomásakor hallani azt a kis kattanó hangot, amit maga a kis gomb ad ki.
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (2 db)
2016. július 13. 00:51
A következő kapcsolást Mikley CARtárs, szegedi klubtagunk küldte be nekünk, hogy osszuk meg veletek! Igaz, a kapcsolás egy Suzuki IGNIS -ben született meg, de bármely Suzukiban reprodukálható!
A kapcsolás célja, hogy olyan szivargyújtó csatlakozót szereljünk, ami 3 -féle lehetőséggel szolgál.
A kapcsoló lehetséges állásai:
0 - ki van kapcsolva
1 - gyújtásról veszi a vezérlő jelet és csak akkor van +12V= feszültség a szivargyújtó csatlakozóban, ha gyújtáson van a kulcs
2 - direktbe, mindig megy, állandó +12V= feszültség van a szivargyújtó csatlakozóban
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (7 db)
2016. július 10. 15:56
Már több mint egy éve megkeresett egy kedves WagonR-es CARtárs, Tóth Sándor, hogy van egy 2002-es WagonR -jük és a gyári kulcsban lévő távirányító szinte nem, vagy csak erős nyomkodás hatására működik. Először megkeresett egy márkaszervizt, ahol 20000.- forint körül találtak volna megoldást a problémájára.
Ő ezt a lehetőséget nem kérte, kicsit húzósnak tünt az ár, aztán megkeresett engem, hogy nem-e tudnék segíteni a baján? Tudtam!
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (3 db)
2016. június 24. 12:23
NeGa74, pártoló klubtagunk, megkért, hogy nézzek már rá egy SWIFT_II távirányítóra, mert a gombok kicsit összekuszálódtak benne, de hátha meg lehetne menteni és nem kellene neki huszonegynehányezer forintért egy újat vennie. Kértem, küldje el a távirányítót, hogy meg tudjam nézni, mit tudok tenni az ügy érdekében!
Azt mondtam neki azonban, hogy csak abban az esetben tudok segíteni, ha maga az áramkör működőképes!
A gombok cseréjének leírását osztanám meg veletek, képekkel gazdagítva!
A leírás és a képek megtekintéséhez nyomd meg a Bővebben>> gombot!
Hozzászólások (5 db)
2016. június 18. 11:30
Suzuki Ignis gyertya csere!
Az Ignisem átlépte a bűvös 100.000 km -t és olajat kellett cserélni rajta és mivel a szervizkönyv 105.000 km írja a gyertyák cseréjét, így akkor már egy szereléssel azokat is kicseréltem. Nem kell hozzá semmi spéci szerszám csak egy gyertyakulcs, egy 10 -es és egy 8 -as kulcs.
Ugyanolyan NGK IFR6J11 típusú gyertyákat vettem bele, mint amilyet a gyárba raktak bele.
Hozzászólások (18 db)
2015. március 30. 14:20
Gsamu -tól kaptunk egy új cikket, elsősorban a WagonR+ tulajdonsok figyelmébe ajánlottan, de akit érdkelnek a technikai részletek az is bátran olvassa el miként is lehet utólag elektromos ablakemelőt varázsolni oda ahová nem is tervezték a gyáriak.
Hozzászólások (0 db)
2013. szeptember 01. 20:53
Egy régi IGNISKLUBOS CARtárs, Gergely János küldte el nekem több évvel ezelőtt a következő leírást. Azért volt rá szükségem, mert szerettem volna, ha lenne "szárnya" az én IGNIS-emnek is.
Nekem egy GLX -es IGNIS -em van és mint tudjuk, gyárilag ezeknek a modelleknek sajnos nincs "szárnya".
Egyik nyári napon Hfefe CARtársal nekiálltunk és megcsináltuk, hogy legyen. Íme!
Hozzászólások (4 db)
2012. október 10. 02:30
Így néz ki a modul, ilyen kábelt adnak hozzá és a leírást. A beszerelés nem nehéz, de némi kézügyesség és szerszámmal való felkészültséget igényel. Itt most nem térek ki arra, hogy milyen buktatókkal kellett szembe találnom magam. Csupán a végeredményt írom le és hogy hogyan kell addig eljutni.
Hozzászólások (0 db)
2012. július 05. 15:07
"Gsamu" jóvoltából egy cikket olvashattok tolatóradar házilagos beszereléséről.
Hozzászólások (0 db)
2012. január 24. 08:38
Nem is olyan régen megkeresett engem egy kedves WagonR -es CARtárs, Tóth Sándor, hogy van egy 2002-es WagonR+-jük és a gyári kulcsban lévő távirányító szinte nem, vagy csak igen erős nyomkodás hatására működik.
KaCsa - IGNISKLUB - 2011
Hozzászólások (5 db)
2011. november 07. 10:04
Lassan eljön az idő, amikor egyre nagyobb szükség lehet a fűthető visszapillantó tükrökre. Mivel nekem egy IGNIS DDiS GLX-em van és ennek a típusnak gyárilag nem fűthető a visszapillantó tükre, ezért nekiláttam az átalakításnak.
Ennek az átalakításnak a munkafolyamatát szeretném most megosztani veletek.
Remélem a leírásnak hasznát veszitek ti is!
KaCsa - IGNISKLUB - 2011
Hozzászólások (6 db)
2011. november 06. 10:04
Mostanában többen kérdeztétek, hogy hogyan kell eltávolítani az IGNIS Blaupunkt "gyári" rádióját a helyéről.
KaCsa - IGNISKLUB - 2011
Hozzászólások (12 db)
2011. szeptember 01. 10:04
Esténként zavaró lehet a középkijelző erős fényereje, ebben a cikkben leírom azt az átalakítást, melynek segítségével orvosolhatjuk ezt a problémát.
KaCsa - IGNISKLUB - 2010
Hozzászólások (8 db)
2010. augusztus 04. 00:15
Többen kérdezték tőlem a kijelző bekötését. Íme:
KaCsa - IGNISKLUB - 2010
Hozzászólások (3 db)
2010. augusztus 01. 21:40
Az IGNIS csomagtérajtajában húzódó cső cseréjéről szól eme cikk, melynek képeit McKangi nicknevü CAR-társunk készítette és a kisérő szöveg is az ő tollából született.
Hozzászólások (18 db)
2010. február 08. 13:00
Az IGNIS világításkapcsolója gyárilag sárgás-fehéren világít, én átalakítottam, hogy ezt inkább pirosan tegye, úgy mint a műszerfal többi eleme.

KaCsa - IGNISKLUB - 2010
Hozzászólások (3 db)
2010. január 21. 01:11