Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#29416 Zoli58
#29298 Katka05
#29048 ivimi
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 71 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1
Kar2

A Suzuki a 85. Genfi Autószalonon



A 85. Genfi Autószalonon a Suzuki Motor Corporation két tanulmányautót mutat be a világnak, az iK-2 és az iM-4 modellt. A két járműben új környezetbarát technológiák is debütálnak, így az új generációs platform, a csökkentett méretű, közvetlen befecskendezésű új BOOSTERJET turbós benzinmotor és az SHVS enyhe hibrid meghajtás.

 

Egy kép    Egy kép

 

 

 

A Suzukit a kisautók szakértőjeként ismerik. A Suzulight modell 1955-ös színrelépése óta a vállalat a különféle igények kiszolgálására egész sor gépkocsit gyártott. A kisautók fejlesztésében szerzett tapasztalatával a Suzuki olyan járműveket épített, amelyek forradalmi megoldásaikkal rendre többet nyújtottak a vásárlóknak, mint amit az ilyen méretű autóktól el lehet várni. A vállalat a jövő kisautóiról hasonlóképpen gondolkodik. Az iK-2 és az iM-4 két eltérő megközelítés jegyében született, ám – a sokféleség és a környezettudatosság hangsúlyozásával – mindkettő a modern kor értékeit hordozza.

  • Az iK-2 modellt okos ferdehátú kisautónak építették meg az “Összebékített erők” elgondolás jegyében. Tartalmaz minden olyan elemet, amit egy ekkora kocsitól elvárhatunk: a formaterv, a kényelem, az irány

  • íthatóság, a vezetési tulajdonságok, az üzemanyag-hatékonyság mind magas szinten, a kategória határait feszegetve jelenik meg ebben a járműben.

  • Az iM-4 emblematikus összkerekes mini a képességek és az élmények kiterjesztését jelenti a kompakt járművek körében. Az “Adj formát az ihletnek” témára alkotott négykerék-hajtású kisautóban megtestesül mindaz a tapasztalat, amit a Suzuki a kisméretű összkerékhajtású kocsik fejlesztésében szerzett. A legkorszerűbb technológiák a jellegzetes formatervvel párosulva igazi inspirációt jelentenek az autó vezetőjének.

Innovatív zöldtechnológiák

A lehető legjobb környezeti teljesítmény a Suzuki termékfejlesztési stratégiájának kulcseleme. A megközelítés szíve a Suzuki Green Technology elnevezésű portfólió, amelyben az üzemanyag-megtakarítás, a tömegcsökkentés és egyéb környezeti technológiák következő generációs megoldásait fejleszti és kínálja vásárlóinak a Suzuki.

A Suzuki a jövő környezetbarát technológiáin munkálkodik a karosszériakiképzés, az erőátvitel hatékonysága és az energiagazdálkodás javításával. Mindez nemcsak a környezet védelme érdekében létfontosságú, hanem a járművek teljesítményét is növeli. A három cél elérésének kulcsa a könnyebb platform, a jobb hőhatásfokú motor és a hibrid hajtástechnológia, ami optimális módon van jelen az iK-2 és az iM-4 tanulmányban, s tovább növeli a teljesítményt a Suzuki szakterületének számító kategóriában, a kisautók között.

  • A jármű alapteljesítményét új generációs, könnyű platform javítja

  • A csökkentett méretű, közvetlen befecskendezésű BOOSTERJET turbómotor takarékosan bánik az üzemanyaggal és élményszerűvé teszi a vezetést

  • Innovatív SHVS enyhe hibrid hajtást alkalmaz, amelynek része az integrált gyújtásgenerátor

  • Új generációs platform

A Suzuki új generációs platformját úgy tervezték, hogy a tömeg csökkentése mellett is hathatósan növelje a merevséget. Ehhez az kellett, hogy alapjaiban újratervezzék az alvázat és optimalizálják a jármű teljes kiképzését, ideértve az alvázra épített elemeket is. Mindezek eredményeképpen javul az üzemanyag-felhasználás hatékonysága, a biztonság, a jármű irányítása és stabilitása, valamint a zaj-vibráció-keménység jellemzői a teljes felületen. A fejlesztés nyomán a Suzuki jelenlegi négy platformját három váltja fel, a funkcionális elemeket modulárissá teszi. Így lehetővé válik, hogy – a gyorsan változó piaci igényeknek megfelelően – a Suzuki hatékonyabban vigye piacra újabb modelljeit. Az iM-4 és az iK-2 modell már az új platformot tartalmazza.

Az új egyliteres, közvetlen befecskendezésű BOOSTERJET turbómotor

A Suzuki újonnan fejlesztett egyliteres, közvetlen befecskendezésű BOOSTERJET turbómotorja takarékosan bánik az üzemanyaggal, miközben élményszerűvé teszi a vezetést. A fogyasztást a lökettérfogat csökkentésével mérsékelték, a teljesítmény és a nyomaték növeléséről a turbófeltöltő gondoskodik. Az üzemanyag-hatékonyságra és a masszív teljesítményre vonatkozó elvárások teljesítése mellett a motor elrendezésének optimalizálásával és különféle technológiák alkalmazásával a súlyt is sikerült csökkenteni, így a jármű megfelel a kisautók méretére és tömegére vonatkozó szigorú előírásoknak. Az iK-2 modellbe BOOSTERJET motor kerül.

Innovatív SVHS enyhe hibrid hajtásrendszer

Az SVHS betűszó a Suzuki okos hibridjárművét jelöli (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki). Az új enyhe hibrid meghajtási rendszer magában foglalja az integrált gyújtásgenerátort (ISG), rásegít a motor teljesítményére és hatékonyan nyeri vissza az energiát. Az iM-4 modellben SVHS lítiumion-akkumulátor dolgozik. Az újonnan fejlesztett integrált gyújtásgenerátorral párosulva a regeneratív fékrendszer ideális hibrid megoldás a kisautóknál: az üzemanyag-hatékonyság javítása mellett kordában tartja a méretet, a tömeget és a költségeket.

 

Egy kép   Egy kép


 


2015. március 04. 23:32 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

#ID8322

 Név:
 Pales
Dátum: 2015. március 12. 08:00 
"Az SVHS betűszó a Suzuki okos hibridjárművét jelöli (Smart Hybrid Vehicle by Suzuki" mondatban itt is és az eredeti cikkben is rossz a betűszó betűsorrendje. Helyesen SHVS! Ha a hosszú szöveg kezdőbetűit egymás után írjuk. Szerintem.
» Válasz erre
#ID8307

 Név:
 KaCsa
Dátum: 2015. március 06. 00:05 
Nekem tetszik mindkettő! Elég formásak!
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub