Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#26999 deddy
#29442 Norbi082
#29416 Zoli58
#8062 tazooboy
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 6 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1
Ma 2024. április 14. Tibor napja van.
Suzuki Ignis
Fórum témák Hozzászólások Utolsó hozzászólás
 Ignis - Hibajelenségek, kinek milyen fura jelenséget produkál az Ignis? 4382 db 2024. április 10. 20:32:24
 Ignis - Technikai kérdések 7697 db 2024. április 10. 20:30:20
 Ignis - Autóvillamosság 2911 db 2024. március 13. 19:32:08
 Ignis - Autóhifi 2875 db 2023. december 31. 06:51:23
 Ignis - Tuning 1900 db 2022. szeptember 06. 00:04:30
 Ignis - Fogyasztás 1789 db 2022. július 20. 12:50:19
Friss cikkek

Hát ismét új hónap ismét kvíz sorsolás

Megtörtént a 2024 es évben a második  kvíz sorsolása 

Bővebben »

2024. április 07. 08:15

Új biztonsági funkciókkal, felszereltséggel és az S-CROSS-okban már népszerűvé vált Suzuki Connect szolgáltatással megújulva érkezik a Suzuki népszerű SUV-ja, a Vitara. Az autentikus külső és dinamikus sziluett az új Vitarának izgalmas külsőt biztosít. A Suzuki hibrid technológiájával felszerelt modell egyszerre nyújt üzemanyagtakarékos és élvezetes vezetési élményt.

 

Bővebben »

2024. április 05. 09:27

2024. 03. 26.

Esztergom, 2024. március 26. – Károkozás (25%), türelmetlenség és akadályoztatás (23%), fizetős, vagy ingyenes (10%) - leginkább ezeken agyalunk a legtöbbet parkoláskor. Parkolni orral előre, merőlegesen vagy halszálkában szeretünk, de frusztrál minket, ha a másik autós nem hagy elég helyet a manőverhez. Jó hír viszont, hogy a sofőrök nagy része egyáltalán nem stresszel, annak ellenére, hogy 10-ből 9 embert nyomasztottak már parkolás közben – ez derül ki a Magyar Suzuki hazai autósok körében végzett kutatásából.*

Ugyanannyira támaszkodunk az oktatóra, mint az ismerősök tanácsaira
10-ből 5-en úgy érzik, hogy a forgalmi vizsgára történő felkészülés során, illetve azt követően, plusz órákon már megszerezték a parkoláshoz szükséges rutint az oktatójuktól; ugyanennyien vannak viszont azok is, akik úgy gondolják, egyedül, vagy a környezetük tippjeinek segítségével még rá kellett segíteni ezekre a készségekre.

A legtöbben nem stresszelnek parkoláskor
10-ből 7-en – saját bevallásuk szerint – nem stresszelnek parkoláskor, mert megvan a kellő rutinjuk (66%), vagy a vezetéstámogató rendszerre támaszkodnak (5%).

A többség számára mégis vannak azért zavaró tényezők (75%). Leginkább azon agyalunk, nehogy kárt tegyünk a saját autónkban, vagy más járművében (25%). Tartunk attól, hogy a forgalom többi résztvevője esetleg akadályoztat bennünket (23%). 10 százalékunk izgul amiatt is, hogy fizetős, vagy ingyenes parkolóhelyet sikerül-e végül találnia, 9 százalékunk pedig azon, hogy túl sok időt veszít a szabad hely megtalálásával. 8 százalékunk azért frusztrálja magát, hogy a vezetési rutinjával nem tud minden helyre biztonsággal bemanőverezni, ezért el kell mennie szabad helyek mellett. Minden negyedik válaszadó viszont semmitől sem zavartatja magát.  

Érdekesség, hogy a férfiakat jobban foglalkoztatja, hogy fizetős, vagy ingyenes parkolóhelyet találnak-e, mint a nőket (férfi: 15%, nő: 5%), és az időveszteség is jelentősebb tényező náluk (férfi: 11% nő: 7%). A nők viszont többet aggódnak azon, hogy kárt tesznek egy járműben (32%), illetve jobban frusztrálja őket a forgalom többi résztvevőjének attitűdje (28%).

Hogyan segíti, illetve akadályozza a többi autós a parkolásunkat?
Nincs egységes álláspont abban, hogy a többi autós hogyan tudja támogatni, illetve hátráltatni az éppen parkoló vezetőket, ez sok esetben egyéni preferencia kérdése. Egyértelműen segítségnek érezzük viszont, ha elegendő teret hagynak számunkra a manőverezéshez (50%), a leginkább akadályozó tényezőt pedig abban látjuk, ha ezt nem teszik meg (50%). A dudaszóval, minősítő gesztusokat történő motiválást a gyorsabb manőverezésre (25%) szintén akadályozó tényezőnek tartjuk a parkolásunk során, azt viszont kevéssé vesszük fel, ha a járókelők szoros figyelemmel kísérik a parkolásunkat (3%). A gyalogosok közreműködését 98 százalékunk egyáltalán nem igényli és nem értékeli. Vegyesen ítéljük meg viszont azt, hogy az autósok tovább haladnak, vagy megállnak mögöttünk miközben parkolunk.

A forgalom résztvevőjeként ezeket a parkolási viselkedésformákat tarjuk a legidegesítőbbnek
A válaszadókat is zavarja azonban néhány dolog az éppen parkolási manővert végző autósokban pl.: amikor nem használják a tükröket, és adott esetben tolatással kell menekülniük előlük (33%), ha az éppen parkoló autó nem hagy elég helyet a tovább haladásra (23%), vagy elhagyja az irányjelzőt, illetve túlóvatoskodja a manővert (22%-22%).

Nyomasztanak bennünket, de mi nem tesszük ezt mással?
10-ből 9 embert nyomasztottak már parkoláskor. Viszont csak a válaszadók fele érzi úgy, hogy ő maga tett már ilyet, ami arra enged következtetni, hogy a saját viselkedésünkkel szemben parkoláskor is megengedőbbek vagyunk, mint másokéval.

*A Magyar Suzuki kutatása 2024. 02.12-02.18. között zajlott le a Typeform felületén keresztül. A kutatás a parkolási preferenciákra és painpontokra terjedt ki. Összesen 672-en adtak választ a kérdésekre.

 

1

2

3

4

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2024.

Bővebben »

2024. március 26. 21:49

2024. 03. 22.

A mai napon, Bordeauxban debütál a Suzuki Swift negyedik generációja. A teljesen új modell elődeinek örökségére építve a kényelmet, a hatékonyságot és a biztonságot előtérbe helyezve született meg. A 1,2 literes motorral és 12V SHVS lágy hibrid rendszerrel szerelt széria biztonsági funkciói, illetve külső és belső dizájnja is megújultak. A 169 országban elérhető, számos díjat elnyert Swiftből, több mint 9 millió darabot értékesítettek 2004-es megjelenése óta.

 

 

Feltűnően új külső és belső dizájn

Az új Swift elődjei jellegzetes, a vásárlók által megszokott és megszeretett megjelenését megtartva jelentősen átalakult.

Külső megjelenés

Az új Swift zongorafekete hűtőrácsával és lekerekített vállvonalakban végződő, L-alakú, jellegzetes lámpáival magabiztosságot és kalandvágyat sugároz, a hatást tovább fokozzák a szélesített sárvédők. Az új modell profilját erőteljes kontúrok és a tető lebegő kialakítása szabják energikusan könnyedre. A háromdimenziós hátsó kombinált lámpák és a széles hátsó lökhárító stabil, mégis játékos megjelenést kölcsönöznek számára.

 

1

 

Gyöngyház és gyöngymetál karosszériaszínek

Az új Swift 13 féle színkonstrukcióban elérhető: kilenc egyszínű és négy kéttónusú változatban, köztük zafírkék gyöngyház és gyöngysárga metál. Az új zafírkék gyöngyház , a lángvörös gyöngymetál és a gyöngysárga metál fényezések élénk, cukorkaszerű színárnyalatai a Suzuki egy új fényezési korszakának szimbólumai. Mindhárom színváltozat háromrétegű bevonatból áll, ami gazdag textúrát és rendkívül telített árnyalatokat eredményez.

Belső dizájn

Az új Swift tágas és ergonomikus funkciókkal felszerelt, kényelmes utastérrel fokozza a vezetési élményt, a központi kijelző és kezelőszervei finoman a vezető felé döntve garantálják a könnyű kezelhetőséget.

A kéttónusú fekete – világosszürke lekerekített műszerfal és első ajtók szatén bevonatú díszítése, sötétezüst hangsúlyaival dinamikus és sportos megjelenést kölcsönöz az utastérnek.

 

2

 

9 colos multimédia kijelző

A 9 hüvelykes HD-kapacitív érintőképernyő gyors és pontos választ ad. Rendelkezik okostelefon-kapcsolattal mind az Apple CarPlay®, mind az Android Auto™ számára Wi-Fi-n és USB-n keresztül, hangfelismeréssel, Bluetooth® zenelejátszással, és a jármű állapotáról szóló információkat is megjeleníti.

 

 3

 

Légkondícionáló

A GL és GL+ felszereltségek digitális vezérlőpanellel ellátott manuális klímaberendezéssel rendelkeznek. A GLX fokozat emellett automatikus hőmérséklet-szabályozási funkcióval is rendelkezik.

Fejlett biztonsági funkciók

Kombinált érzékelős vészfékasszisztens II (DSBS II)
A milliméterhullámú radar és a monokuláris kamera a jármű előtt haladó járművek, kerékpárok és gyalogosok észlelésére szolgál, és segít a frontális, átlós és oldalirányú ütközések mérséklésében. A vezető hang- és vizuális figyelmeztetés is kap, amennyiben ütközés veszélye áll fenn. Ha a vezető nem fékez kellően erősen, automatikusan bekapcsol a fékasszisztens a jármű megfelelő mértékű lassítása érdekében. Ha nő az ütközés valószínűsége, a rendszer automatikusan fékez, hogy csökkentse az ütközés erejét, mérsékelje a károkat.

Sávtartó asszisztens (LKA)

Az adaptív sebességtartó automatika aktiválásakor az LKA segít a vezetőnek megtartani a jármű helyzetét a sáv közepén. Ezenkívül, ha azt érzékeli, hogy egy szomszédos jármű vagy építmény, például egy ideiglenes útépítési akadály vagy más akadály túl közel van a haladó járműhöz, kormányzássegítséget nyújt a vezetőnek a biztonságos távolság megtartásához.

Vezetőfelügyeleti rendszer (DMS)

A műszerfalba épített kamera figyeli a vezető szemét és arcát. Ha a rendszer azt észleli, hogy a vezető álmos, elalszik, vagy leveszi a szemét az útról, figyelmeztető hangjelzést ad, és -üzenetet jelenít meg az információs kijelzőn.

Egyéb technológiai jellemzők:

- Sávelhagyás figyelmeztetés (LDP)
- Adaptív tempómat (ACC)
- Forgalmi jelzések felismerése (TSR), holttérfigyelés (BMS)
- Hátsó keresztirányú forgalomra figyelmeztető rendszer (RTCA)
- eCall

Új 1,2 literes motor 12V-os SHVS lágy hibrid rendszerrel

Az újonnan kifejlesztett Z12E 1,2 literes, 3 hengeres benzinmotor az új Swiftben akár 40%-os (RON95) hőhatékonyságot is elérhet, ami optimálisabb üzemanyag-fogyasztást eredményez. További jellemzői közé tartozik a súlycsökkentés, az alacsony fordulatszámon magasabb nyomatékkal kombinált csökkentett károsanyag-kibocsátás, a jobb reakciókészség és általános teljesítmény biztosítása érdekében.

 

m47

 

A korábbi K12D motorhoz képest optimálisabb üzemanyag-hatékonyság érhető el, az alábbiak segítségével:

1. A hengerek turbulenciájának finomhangolása a gyorsabb égés érdekében.

2. Egy közbenső zárómechanizmus alkalmazása a VVT szívócsőbeömlőn.

3. Az EGR-szelep áramlási sebességének növelése.

4. Inga-feszítő mechanizmus alkalmazása és elektromos vízszivattyú használata.

A részecskeszám (PN) kibocsátás is csökkent a nagyobb sűrítési arányoknál fellépő nem teljes égés visszaszorításának köszönhetően, valamint nagy porozitású háromutas katalizátor és egy úgynevezett GPF (gasoline particulate filter) benzin részecskeszűrő alkalmazásával.

Az új Swiftben a motor a 12V-os SHVS lágy hibrid rendszerrel párosul, ami tovább javítja a környezeti teljesítményt. Az SHVS lágy hibrid rendszer a lassítás során keletkező mozgási energiát átalakítja és a lítium-ion akkumulátorban tárolja, az ISG (Integrált indítógenerátor) pedig gyorsításkor segíti a motort a nagyobb üzemanyag-hatékonyság érdekében.

Átvitel

Az 5 fokozatú kézi sebességváltó áttételezése kifejezetten az új motorhoz és hajtáslánchoz lett igazítva a magas üzemanyag-hatékonyság és teljesítményleadás érdekében. A szinkronizátor kapacitását és a váltókar áttételét a szükséges kapcsolási erő csökkentése érdekében optimalizálták, a konvergens váltóhelyzet-szabályozó rugóerejét pedig a sima és könnyű váltás érdekében finomították.

Az automata sebességváltós modellek az új motorhoz illeszkedő, újonnan kifejlesztett és nagy hatékonyságú CVT váltót alkalmaznak. A nyomatékváltó alacsonyabb merevségűvé tett lengéscsillapítót használ, amely hatékonyan elnyeli a motor rotációs ingadozásait, ezáltal javítja az NVH-teljesítményt és az üzemanyag-hatékonyságot.

Első és hátsó felfüggesztés

Elöl a stabilizátorrúd átmérőjét megnövelték a rugóállandó növelése érdekében, a csukló átmérőjét pedig az erőátvitel hatékonyságának növelése érdekében. Ezenkívül a stabilizátorok rögzítéseihez teflon™ lemezeket adtak, hogy a rezgés közbeni súrlódás csökkentése révén növeljék a gördülési merevséget. Mindezek a fejlesztések megkönnyítik a kanyarodást és jobb kezelhetőséget, stabilitást biztosítanak. Hátul megnövelték a felfüggesztés löketét, hogy a hátsó kerekek jobban le tudják követni az útfelületet (csak a 2WD modelleknél).

Vezetési teljesítmény

A harmadik generációs Swifthez képest a vezetési teljesítmény tovább fokozódott:
1. Könnyedség az új Z12E motor, az ISG asszisztens és az 1000 kg alatti saját tömeg kombinációjával.

2. A tapadási teljesítmény javulása a kanyarodás közbeni gördülési térfogat csökkentése révén.

3. Természetes kormányérzet a gördülési reakció késleltetési idő csökkentése által.

ALLGRIP AUTO

Az ALLGRIP AUTO automatikus összkerékhajtási rendszer akkor kapcsol be, amikor az első kerekek tapadása csökken. Ha az első kerekek megcsúszását észleli a rendszer, a visco – kuplung bekapcsol és átteszi a nyomatékot a hátsó kerekekre, így plusz tapadást biztosít a havas utakon vagy más csúszós felületeken történő vezetéskor.

Elsőosztályú aerodinamikai teljesítmény

A tényleges vezetési körülményeket reprodukáló szélcsatornában végzett tesztek igazolják, hogy az új Swift elsőrangú aerodinamikai teljesítményt nyújt.

Első lökhárító: sima, díszítésektől és díszítőelemektől mentes aerodinamikai forma.
Újratervezett első légterelők: az első gumiabroncsok körüli légáramlás optimalizálása érdekében.
Oldalsó alsó légterelők: fokozzák a légáramlást a padló alatt és a hátsó gumiabroncsok körül.
Hátsó ajtó oldalsó spoiler: tovább csökkenti az aerodinamikai légellenállást.
Tetővég-spoiler: csökkenti az aerodinamikai légellenállást és optimális teljesítményt biztosít.
C-oszlop díszléc: az aerodinamikai légellenállás csökkentésére optimalizált.
Alufelni: a kerekek körüli légáramlást optimalizálták a légellenállás csökkentése érdekében.

Kapcsolt szolgáltatások nyújtotta kényelem

A SUZUKI CONNECT szolgáltatás a jármű adatkommunikációs modulját (DCM) használja, hogy valós időben összekapcsolja a felhasználókat a járművükkel, lehetővé téve a felhasználók számára, hogy kényelmi funkciókat használjanak a SUZUKI CONNECT okostelefon-app segítségével. Sőt, egyes SUZUKI CONNECT funkciók, már az új Swift utasterében található 9 colos kijelzőn is elérhetők.

Főbb funkciók:

- Állapotértesítés

- Parkoló autó kereső

- Vezetési előzmények

- Geofencing és kijárási tilalom figyelmeztetés

- Biztonsági értesítés

- Figyelmeztető fényjelzés

- Időszakos karbantartás / visszahívás értesítés

A Swift legfontosabb mérföldkövei

8

 

9

10

11

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2024.

 

Bővebben »

2024. március 22. 20:36


Megtörtént a 2024. év első kvíz sorsolása..

Nem volt nagy beharangozó hogy elindult a 2024 es kvíz játék.
 Mégis aki eddig töltött annak nem kellett a nagy hírverés.. 

Bővebben »

2024. március 04. 17:08

2024. 02. 29.

A Magyar Suzuki Zrt. Befektetői életműdíjat kapott a HIPA tegnap esti „Év Befektetője 2023” Díjátadó Gáláján. Az elismerést Atsumi Masato, az esztergomi gyártóvállalat vezérigazgatója vette át.

 

100

2  10

 

A Szépművészeti Múzeum Román Csarnokában megtartott díjátadón elhangzott, hogy a 33 éve alapított Magyar Suzuki Zrt. napjainkban a magyar járműipar kulcsszereplője. A rendszerváltás után elsőként Magyarországra települt autógyártóként jelentős mértékben járult hozzá a nemzetgazdaság fejlődéséhez a fejlett technológia, az értékes know-how és a modern munkakultúra meghonosításával. Több mint három évtizedes autógyártói tevékenységével, az ország egyik jelentős foglalkoztatójaként és a magyar beszállítói hálózat egyik fejlesztőjeként érdemelte ki a HIPA Befektetői életműdíjat.   Atsumi Masato köszönőbeszédében hangsúlyozta, az elért eredményeket nemcsak az esztergomi gyártóvállalat munkatársainak, hanem partnereinek és beszállítóinak is köszönheti. Hozzátette, a Magyar Suzuki továbbra is azon dolgozik, hogy a jövőben is értékes és megbízható termékeket állítson elő a fenntartható gyártás és működés figyelembevételével.   „Munkatársaimmal több mint három évtizede folyamatosan azon dolgozunk, hogy gyárunk és termékeink is megfeleljenek a piaci-, jogi-, környezetvédelmi elvárásoknak és igényeknek. Dolgozóink pedig biztonságos környezetben és megbecsülésben végezhessék felelősségteljes munkájukat” – mondta Atsumi Masato vezérigazgató a díj átvétele után.

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2024.

Bővebben »

2024. február 29. 19:49

2024. 02. 26.

Helyben előállított villamosenergia segíti a Magyar Suzuki energiaellátását: hétfőn hivatalosan is átadták az esztergomi autógyár napelemparkját. A teljes beruházás csaknem két évig tartott és 2 millió euróba került. A vállalat így éves szinten csaknem 270 millió forintot spórol meg és több mint 1700 tonnával csökkenti a közvetett CO2 kibocsátását. A saját napelempark fontos része annak a fenntarthatósági törekvésnek, hogy a Suzuki Csoport összes terméke és üzeme karbonsemlegesen működjön 2050-ig.

 

1

 

A Magyar Suzuki 2021-ben döntötte el, hogy villamosenergia felhasználásának egy részét megújuló energiaforrásból szeretné előállítani. A gyár adottságait, a műszaki követelményeket és a pénzügyi szempontokat figyelembe véve választották ki azt az erőmű méretet és kapacitást, amely a Magyar Suzuki számára a legoptimálisabb. A teljes tervezési-engedélyeztetési és jóváhagyatási folyamat 2022 májusa és 2024 február közepe között zajlott le. 2024. február vége óta pedig a Magyar Suzuki saját villamosenergiát is termel.

 

2

 

A telepített erőmű beépített maximális teljesítménye 3223 kWp, amelyből 2397,5 kWp a kihasználható teljesítmény. Éves szinten a megtermelhető 3,2 millió kWh éves energiamennyiségből 3,1 millió kWh a felhasználható energia mennyisége. Az esztergomi gyár évente 45 millió kWh energiát használ fel, így a naperőmű éves szinten az energiaszükséglet 6-7 százalékát fedezi, amely nagyjából 272 millió forint megtakarítást jelent évente. Mindemellett több mint 1700 tonnával csökken a vállalat közvetett CO2 kibocsátása. A Magyar Suzuki további napelemes bővítést tervez, amely idővel az energiaszükséglet mintegy 30-50 százalékát fedezné. A Suzuki Csoport globális elvárása, hogy 2050-ig minden terméke és üzeme elérje a karbonsemleges működést.

 

3

 

A napelempark mellett 2022 óta saját hőszivattyúk is segítik a termelés egyes részeinek hűtését és fűtését. A festőüzemben három, a lökhárítóüzemben és az üzemeltetési részlegen pedig egy-egy ilyen berendezést használnak. A technológiai hőveszteség, a hulladékhő felhasználásával a termelési területeknél szükséges hűtéséhez és fűtéséhez járulnak hozzá, emellett a teljes gyár szociális melegvizét is ezzel állítják elő.

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2024.

Bővebben »

2024. február 26. 21:24


Akik még nem tudtátok most megtudhatjátok..

Megkésve bár de nem feledve itt az értesítő hogy elindult a 2024 es kvíz 

Bővebben »

2024. február 20. 19:36

2024. 02. 12.

Februártól kategóriájában piacvezető Suzuki modellel, a Vitarával bővül a MOL Limo flottája. A magyar utcakép meghatározó személyautója a dinamikus hibrid hajtásnak, a magas üléspozíciónak, a tágas utas- és csomagtérnek, valamint a számos vezetéstámogató rendszernek köszönhetően tökéletes mobilitási eszközt biztosít a MOL közösségi autómegosztójának felhasználói számára.

Február 10-től új fejezet kezdődik a Magyar Suzuki életében, hiszen Vitarák érkeznek a MOL Limo flottájába, ezzel a közönségkedvenc modell a közösségi autózást választók életében is segítséget nyújt a hétköznapi ügyintézésben.

A Vitara népszerűségében nagy szerepet játszik a karakteres, könnyen felismerhető formavilága, a belső tér praktikus kialakítása, valamint a gépháztető alatt megbújó, nagy teljesítményű, ellenben alacsony fogyasztású és széndioxid-kibocsátású Boosterjet motor, amely csekély fordulaton leadott nagy vonóerejével biztonságos és dinamikus, takarékosan működik és az autópályán is csendes. Az üzemanyag- és energiahatékonyságot tovább növeli a lágy hibrid rendszer, amely működését egy kompakt villanymotor és egy lítiumion akkumulátor segíti.

 

1

2


A kategóriatársak közül továbbra is kiemeli a Vitarát az a számos vezetéstámogató rendszer, amely még biztonságosabbá teszi az autóvezetést. A kombinált érzékelős vészfékasszisztens ütközésveszély esetén figyelmeztet, sőt, ha fokozott veszély áll fenn, a fékerő megnövelésével vagy akár automatikus fékezéssel is segít elkerülni a bajt. A hátsó keresztirányú forgalmat figyelő érzékelő 180 fokban pásztázza a mögöttünk elhaladó járműveket és vész esetén hang- és fényjelzést ad a sofőrnek. Hosszú utakon jól jön a sávelhagyásra való figyelmeztetés és a sávtartás, amely 60 km/óra feletti sebességnél hang- és fényjelzéssel, valamint a kormány rezgésével értesíti a vezetőt, míg a sávtartó rendszer észleli, ha az autó elhagyja a sávot és automatikusan korrigál, ezzel megelőzve a kisodródást. A forgalmi jelzéseket felismerő kamera pedig segít a vezetőnek a közlekedési táblákat beazonosítani. Így nem csak a balesetmentes, hanem a szabályos közlekedést is támogatja az autó.

A MOL Limo havi díjas felhasználói a 61 perc alatti utak esetén 250 Ft/km alapon vehetik igénybe a Vitarát, míg az alkalmi felhasználók kilométerenként 312 forintért. A Suzuki mindig készen áll a felfedezésekre, így akár hosszabb utakra vagy egy vidéki kiránduláshoz is kitűnő választás. A kilométerdíjas bérlési konstrukció mellett akár már napi 13.990 forinttól is elérhető az applikációban.

„Számunkra a felhasználóktól érkező visszajelzések kiemelten fontosak; a szolgáltatásunk folyamatos fejlesztéséhez elsődleges és szükséges információforrás. Ezeket, illetve a kihasználtsági adatokat tekintve a flotta bővítéséhez a hibrid meghajtású autókat tekintjük jelenleg a legmegfelelőbbnek, ehhez pedig remek partnernek bizonyul a Magyar Suzuki. Bízunk abban, hogy a MOL Limo flottába most érkező hibrid Suzuki Vitara személyautók praktikussága és a biztonságos vezetést támogató rendszere egy új kedvenccé válik majd a közösségi autózást választóknak.” - mondta el Vető Bálint, a MOL Limo ügyvezető igazgatója az új autók kapcsán.

„A Suzuki alapértékeihez hozzátartozik, hogy mindenhol, mindenkinek, akinek hétköznapi közlekedési eszközre van szüksége, biztosítsuk a saját autó okozta örömöt. A partneri együttműködés által mostantól minden eddiginél több embernek tudjuk megkönnyíteni a mindennapjait. Hisszük, hogy a Vitara praktikumának, dinamikus hajtásának és üzemanyagtakarékos hibrid rendszerének köszönhetően mosolyt csal majd a MOL Limo felhasználói arcára” – mondta Varga András, a Magyar Suzuki Zrt. marketing vezetője.

Forrás: © Magyar Suzuki Zrt., 2024.

Bővebben »

2024. február 12. 19:48

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub