Bejelentkezés
A 10 legújabb tag
#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29580 petermester24
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#29416 Zoli58
#29298 Katka05
#29048 ivimi
Jelenleg nincs aktív szavazás
Tesztvezetés
Ahogy én látom a Suzuki új üdvöskéjét...
Itt nálunk, egyesületünk 13. szülinapi találkozóján tesztelhették kedves klubtagjaink a Suzuki új, egyliteres turbómotorját, ami kivétel nélkül mindenkinek tetszett.
Az Indiából importált Baleno szinte mindenkit első megpillantásra lázba hozott. Volt akit a menetteljesítménye, volt akit a tágas beltere és volt akit a műszerfal szépsége, praktikussága nyűgözött le.
A kis "mérges" egyliteres motornak a Suzuki, a BOOSTER JET hangzatos nevet adta.
A motor, a tesztvezetés során minden vezetőnek nagyon tetszett, főleg 2800 fordulat felett amikor nagyon mély és morgó hang közepette belepréselte az ülésbe, a kocsiban ülőket.
A fogyasztása, a teszt során 5.4 - 5,8 liter volt, pedig nem kíméltük a gázpedált.
Akkor térjünk rá a karosszériára.
Kívülről nagyon tetszetős, megemelt orrésszel találkozhatunk, ami nagyon vagány, fiatalos autó benyomását kelti.
A nálunk lévő tesztautó XENON fényszórókkal volt felszerelve, de mivel csak 25 Watt a teljesítménye, nem szükséges hozzá a nagyobbaknál kötelező ablakmosó és az automata szintszabályozás.
A beépített menetfénytől, ami nappal is nagyon erősen, jól láthatóan világit már messziről látni a közeledő Balenot.
Hátulról a krómozott elemek csempésznek eleganciát a karosszériába, ez a díszítés nem csak hátul, hanem az oldal üvegek alatti csíkoknál és a kilincsek borításán is megtalálható.
A magas hátsó vonal nagyon tetszetős, a 80' -as évek autóinak sajátosságát teszi magáévá.
Swiftnél 90 milliméterrel hosszabb tengelytáv, ami az utastérben nyilvánul meg.
A 190 centis Zsolesz klubtársunk magasságára beállított vezetőülés mögött egész jól elfértem, a térdem és az első ülés között volt egy kis távolság, ez nagyon jó, az én 180cm es magasságommal.
A lényeg: hátul nagy a tér!
Tudod mit, írjunk előnyöket és hátrányokat is...
Előnyők:
– Jó műszaki tartalom.
– Suzukis megbízhatóság.
– Könnyű súly.
– 3 és 4 csillagos eredmény az új NCAP törés teszten, ami jó eredmény.
– Remek turbómotor.
– Kényelmes rugózás.
Hátrányok:
Booster Jet motor csak a legmagasabb felszereltséggel érhető el.
többet nem tudok.....
Ha valaki új személyautók között keresgél, annak bátran ajánlható a Baleno.
Technikában, súlyban, minőségben, formában felveszi a versenyt a konkurenciával.
Nagy köszönet a Magyar Suzuki Zrt. -nek, valamint a Marketing osztály asszisztensének Fekete Júliának, a kedves fogadtatásért és a tesztvezetés lehetőségéért.
uff én beszéltem: donpick
2016. december 10. 20:00
|
|||
» Válasz erre | |||
|
|||
» Válasz erre | |||
|
|||
» Válasz erre |