Bejelentkezés
A 10 legújabb tag
#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29580 petermester24
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#29416 Zoli58
#29298 Katka05
#29048 ivimi
Jelenleg nincs aktív szavazás
Ez volt a 2004-es idény
A Zemplén Rallyval véget ért a 2004 Országos Rally Bajnokság. Csapatunk ezen a versenyen a második helyezést érte el, de ezzel nem tudott felkapaszkodni a dobogó második fokára. Ennek ellenére nem szomorkodunk, hiszen sok tapasztalatot szereztünk, melyet a következő évadban biztosan hasznosíthatunk.
A 2004 év 8 versenyt tartalmazott, melyek közül csapatunk 5 versenyt teljesített . A másik 3 versenyen, pedig nem ért célba, mely 2 műszaki hiba (Szombathely Rally és Veszprém Rally ) és egy hatalmas esés ( Miskolc Rally ) miatt történt. A Rallyban ez is, benne van bármenyire is rosszul, esik, túl kell lépni rajta és el kell felejteni, valamint tanulni belőle. Pl.: Nem biztos, hogy jó dolog 15 perces szervizparkban nekiállni egy lengőkar cserének, mert ha komplikációk adódnak nem tudunk időben elhagyni a szervizparkot, és ezért kizárás jár. Ez miatt estünk ki a Veszprém Rallyin, ahol vezettük az Ignis kupát és dobogós helyen álltunk az N2 mezőnyben is.
Mindent összevetve nincs miért, szégyenkezzünk mi Ignis tulajdonosok és Ignis rajongók, hiszen csapattársaink a bajokságban eddig az N2 dobogón kibérelt hellyel rendelkező Hondákat sikerült lesöpörni és a végeredmény:
1. Peugeot 106 S16
2. Suzuki Ignis
3. Suzuki Ignis
Nagy elánnal készülünk a 2005 évre, mely ígérem meglepetésekkel fog szolgálni, és melyeket természetesen megírunk nektek. Szeretnénk egy játékot is elindítani, mely nyertese beülhetne egy meghívásos verseny erejéig a navigátorülésbe és beszámolhatna, arról hogy milyen érzés is a J1 be. Komoly változásnak néz elébe a csapat összeállítás is, mely részleteit is természetesen megosztok veletek.
A szezonnak vége, de a munka folyik és ezen időszak alatt sem alszik téli álmot a csapat, hanem felkészül a 2005 s évadra . Szétszedjük az autót és megnézzük hogy menyire viselte meg az olykor extrémnek nevezhető helyeken való száguldozás, menyire bírják az erősítések és menyire koptak a motorban és a váltóban az alkatrészek. A Suzukis tapasztalatok azt mondják, hogy semennyire, de a technika ördöge sem alszik, ezért jobb az elővigyázatosság...
Módosítások lépnek életbe a 2005 évtől a homologizációt illetően és egy rövidebb 2 � 3 s fokozatot engedélyeznek, mely hatására a motor fordulatszáma nem ejt akkorát és ezennel jobb lesz a gyorsulás. Ezt a fokozatot az egy másik Suzuki váltójából örökli meg az Ignis. Ezzel remélhetőleg még előrébb lép az Ignis az N2 s mezőnyben és még népszerűbbé válik majd ez a kis remek autó a Rally mezőnyében is.
Ezúttal is szeretnénk megköszönni támogatóinknak, hogy lehetővé tették hogy versenyezhettünk és csapattársainknak is hogy egy jó versenyben volt részünk.
Köszönet a képekért! Fotók: ciVIC - www.toljadneki.hu
2005-ben VISSZATÉRÜNK!
Suzuki Benkő Kft - Kistarcsa
Autóház Barta Kft - Mosonmagyaróvár
www.ignisklub.hu
Bogi - Sped
XVI Szlovák úti Suzuki Bontó
Barabás nyomda
Mindent összevetve nincs miért, szégyenkezzünk mi Ignis tulajdonosok és Ignis rajongók, hiszen csapattársaink a bajokságban eddig az N2 dobogón kibérelt hellyel rendelkező Hondákat sikerült lesöpörni és a végeredmény:
Nagy elánnal készülünk a 2005 évre, mely ígérem meglepetésekkel fog szolgálni, és melyeket természetesen megírunk nektek. Szeretnénk egy játékot is elindítani, mely nyertese beülhetne egy meghívásos verseny erejéig a navigátorülésbe és beszámolhatna, arról hogy milyen érzés is a J1 be. Komoly változásnak néz elébe a csapat összeállítás is, mely részleteit is természetesen megosztok veletek.
A szezonnak vége, de a munka folyik és ezen időszak alatt sem alszik téli álmot a csapat, hanem felkészül a 2005 s évadra . Szétszedjük az autót és megnézzük hogy menyire viselte meg az olykor extrémnek nevezhető helyeken való száguldozás, menyire bírják az erősítések és menyire koptak a motorban és a váltóban az alkatrészek. A Suzukis tapasztalatok azt mondják, hogy semennyire, de a technika ördöge sem alszik, ezért jobb az elővigyázatosság...
Módosítások lépnek életbe a 2005 évtől a homologizációt illetően és egy rövidebb 2 � 3 s fokozatot engedélyeznek, mely hatására a motor fordulatszáma nem ejt akkorát és ezennel jobb lesz a gyorsulás. Ezt a fokozatot az egy másik Suzuki váltójából örökli meg az Ignis. Ezzel remélhetőleg még előrébb lép az Ignis az N2 s mezőnyben és még népszerűbbé válik majd ez a kis remek autó a Rally mezőnyében is.
Ezúttal is szeretnénk megköszönni támogatóinknak, hogy lehetővé tették hogy versenyezhettünk és csapattársainknak is hogy egy jó versenyben volt részünk.
Köszönet a képekért! Fotók: ciVIC - www.toljadneki.hu
2005-ben VISSZATÉRÜNK!
Szekeres Zoltán - Ignis Klub
2004. december 30. 14:30