Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#29416 Zoli58
#29298 Katka05
#29048 ivimi
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 8 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1
Kar2

Meghalt a király. Éljen a király!



Suzuki Ignis
 

A magyarországi újautó-értékesítési listát hosszú évek óta a Suzuki Swift vezeti. Számos kitűnő tulajdonsága mellett, valószínűleg kedvező árfekvése okán vált a legnépszerűbb hazai modellé. Viszont most, hogy befejeződött a típus sorozatgyártása, egy rendkívül fontos korszakot zárt le a Suzuki, igaz, egyben új fejezetet is nyitott, hiszen az európai piacokra szánt legfrissebb hódító (Ignis) összeszerelése már javában folyik Esztergomban.

Az előrejelzések szerint az idén 88 ezer autó készül a Duna-kanyarban, melyből mintegy 55 ezer már Ignis lesz. A gyár vezetői úgy tervezik, a magyar piacon nagyjából 20 ezer, más európai országokban pedig 35 ezer Ignis talál gazdára 2003-ban. Nem lesz könnyű dolga a SUV-kategóriába pozícionált négykerekűnek, mivel a legolcsóbb változata is legalább 2,5 millió forintot kóstál majd, így a kiélezett küzdelemben már nem azokkal az autókkal kell felvennie a versenyt, mint korábban a Swiftnek.

Persze, mások a kocsi adottságai is, hiszen a hazai útviszonyok ismeretében kifejezetten előnyösnek tűnik a kissé terepjárós forma, a 170 milliméteres hasmagasság, no meg az összkerékhajtási rendszer fogadására alkalmas padlólemez. Az erőtől duzzadó sárvédők, a merész ívekkel megrajzolt fényszórók és a divatos külső már csak ráadás.

Az Ignis motorterébe elsőként egy 1,3 literes, négyhengeres, 16 szelepes, 93 lóerős benzines erőforrás költözik, majd ősztől egy 1,5 literes benzinmotor, és (a Fiattal kötött megállapodás alapján) egy 1,3 literes Multijet dízel is gazdagítja a palettát. A későbbiekben természetesen összkerék-meghajtással is forgalmazzák majd, mivel ez szinte hagyománynak tekinthető az esztergomi modellek esetében.

Noha a felszereltségi szintek tekintetében még több kérdőjel mutatkozik, annyi már most biztosra vehető, hogy a szervokormány, az elektronikus fékerőelosztó és a belső hűtésű tárcsafékek az alapmodellben is megtalálhatók, míg számos kényelmi és biztonsági felszerelés az opciós listáról választható.

Ma már az sem titok, hogy 2004-től – párhuzamosan az Ignis-szel és a Wagon R -szal – egy négykerékhajtású, sportos szabadidőautó is készül majd Esztergomban, mégpedig 50-50 százalékban Suzuki, illetve Fiat márkajelvénnyel a hűtőmaszkján. Az Ignis forgalmazása május 2-től indul, így egy bő hét múlva a hazai vásárlók testközelben is megismerhetik a Suzuki legújabb üdvöskéjét.

(Forrás: auto1.hu)


2004. április 05. 17:24 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub