Bejelentkezés
A 10 legújabb tag
#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29580 petermester24
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#29416 Zoli58
#29298 Katka05
#29048 ivimi
Jelenleg nincs aktív szavazás
Hírek a Suzuki házatájáról
Magyar autó kell a magyaroknak
A hazai autópiac további szűkülése ellenére a Suzuki nemcsak vezető
helyét őrizte meg az első kilenc hónap adatai alapján, de több autót
adott el, mint 2006 hasonló időszakában.
2007-ben januártól szeptember végéig összesen 130 477 új autó talált
gazdára Magyarországon - derül ki a Magyar Gépjárműimportőrök
Egyesületének adataiból. Ez pedig 7,7 százalékos visszaesést mutat 2006
első kilenc hónapjához képest. Ennek ellenére valamelyest örülhetnek a
kereskedők, hiszen a nyár jól sikerült nekik, miután az első hat hónap
kimutatásai 11,2 százalékos mínuszt jeleztek.
A január-szeptember közötti időszak alapján továbbra is a Suzuki fogy leginkább idehaza. Összesen 24 803 autót adtak el, melynek legtöbbje Esztergomban készült és csak kis részük érkezett más gyárakból. A magyarországi értékesítések alapján az Opel a második 15 057 járművel, harmadik pedig a Ford 13 157 eladott gépkocsival.
Míg a mostani Swift bemutatása nyomán 2005 remek év volt a japán márkának, addig 2006-ban visszaesést könyvelhettek el. Idénre eddig 0,2 százalékos növekedést mutat a mérleg az előző év azonos időszakához viszonyítva. A márka piaci részesedése a tavalyi 17,5 százalékról 19 százalékra nőtt. Az Opel eladásai 6,8, a Ford mutatói 6,3 százalékkal csökkentek 2006-hoz képest.
Az arányokat nézve kiemelkedő növekedést ért el az Alfa Romeo: tavaly az első háromnegyed évben 156 autót, idén az első 9 hónapban 209 gépkocsit értékesítettek ebből a márkából.
vezess.hu
A január-szeptember közötti időszak alapján továbbra is a Suzuki fogy leginkább idehaza. Összesen 24 803 autót adtak el, melynek legtöbbje Esztergomban készült és csak kis részük érkezett más gyárakból. A magyarországi értékesítések alapján az Opel a második 15 057 járművel, harmadik pedig a Ford 13 157 eladott gépkocsival.
Míg a mostani Swift bemutatása nyomán 2005 remek év volt a japán márkának, addig 2006-ban visszaesést könyvelhettek el. Idénre eddig 0,2 százalékos növekedést mutat a mérleg az előző év azonos időszakához viszonyítva. A márka piaci részesedése a tavalyi 17,5 százalékról 19 százalékra nőtt. Az Opel eladásai 6,8, a Ford mutatói 6,3 százalékkal csökkentek 2006-hoz képest.
Az arányokat nézve kiemelkedő növekedést ért el az Alfa Romeo: tavaly az első háromnegyed évben 156 autót, idén az első 9 hónapban 209 gépkocsit értékesítettek ebből a márkából.
vezess.hu
2007. október 15. 17:55
|
|||
» Válasz erre |