Bejelentkezés
A 10 legújabb tag
#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29580 petermester24
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#29416 Zoli58
#29298 Katka05
#29048 ivimi
Jelenleg nincs aktív szavazás
A kilóméteróra háttérvilágitásának változtatása (Swift II)
Ropesz cikkén felbuzdulva winettoo cartársunk is nekilátott a kilóméteróra optikai tuningjának. Az alábbiakban az ő útmutatásait olvashatjátok.
Akinek nem tetszik a régi, fehér háttérvilágítás, annak remélem, hogy egy kis segítséggel szolgál ez az iromány:
1.: A kormányoszlop aljáról levesszük a kárpitot / Csak magad felé húzod és már jön is.
2.: Az árnyékolót leszedjük / A kormány alatt kezdjük el felfeszegetni a patentokat és szépen haladjunk felfelé. Mikor kijöttek a patentok csak húzzuk magunk felé az egészet. De vigyázzunk a ködlámpa, fényszóró magasságállitó gombokra. Ezek csatlakozóját húzzuk szét.
3.: A kilóméteróra két oldalán ezután feltűnik két csavar. Szépen kicsavarjuk és már ki is lehet emelni a kilóméterórát. A csatlakozót húzzuk ki az órából és már vihetjük is szerelni
4.: A kiszerelt kilóméteróra 4 részre szedhető szét. Plussz a mutatók(4). Kis műanyag kampók vannak az egész berendezésben, de szerencsére elég masszívak, ezért nehéz letörni. De nem lehetetlen. Vigyázzunk azért! A mutatók levételére mindenki nagyon figyeljen oda, mert erősnek néznek ki, de a motorjuk nagyon gyenge. Erősen szorítsuk a mutatót mind a két oldalról és egy kicsit csavarjuk arra az oldalra, ahol nagy az ellenállás. Jelöljük meg hol állt a mutató, mert egyszerübb, mint utána állítgatni.
5.: A panelon a világítást mostmár kedvünkre módosíthatjuk. A számlap világítását oldalforrasztós SMD ledek adják. Ha ezt akarjuk átalakítani, szerezzünk be ilyet (összesen 8 ilyen van). Ezek a ledek sorosan vannak kötve. Tehát ha 1 nem jó, akkor egyik sem világit. Ezért érdemes mindegyik után kipróbálni. Minden más világítást sima SMD ledek adnak, amit kedvünk szerint módosíthatunk.
6.: Ha a mutatók világítását cseréljük akkor a festékréteget kaparjuk le valami nagyon éles tárggyal. Ropesz irományában volt a fényes fóliázás. Ne próbáljátok szétszedni a mutatót, mert csak a baj lesz vele. Csak a mutatóra ragasszatok fényes fóliát. A kis kupakba ne. Nappal úgysem látszik, este meg így is szép színű lesz.
7.: Ha kész minden, akkor még csináljunk egy próbát. Ha működik minden világítás, akkor szerelhetjük össze az órát. Mikor a mutatókat rakjuk, nyomjuk a panelhoz a mutató motorját és kattanásig a mutatót. Ezután már vissza lehet mindent rakni a helyére.
8.: Gyönyörködjünk a munkánkban. De azért az utat is nézzük!
1.: A kormányoszlop aljáról levesszük a kárpitot / Csak magad felé húzod és már jön is.
2.: Az árnyékolót leszedjük / A kormány alatt kezdjük el felfeszegetni a patentokat és szépen haladjunk felfelé. Mikor kijöttek a patentok csak húzzuk magunk felé az egészet. De vigyázzunk a ködlámpa, fényszóró magasságállitó gombokra. Ezek csatlakozóját húzzuk szét.
3.: A kilóméteróra két oldalán ezután feltűnik két csavar. Szépen kicsavarjuk és már ki is lehet emelni a kilóméterórát. A csatlakozót húzzuk ki az órából és már vihetjük is szerelni
4.: A kiszerelt kilóméteróra 4 részre szedhető szét. Plussz a mutatók(4). Kis műanyag kampók vannak az egész berendezésben, de szerencsére elég masszívak, ezért nehéz letörni. De nem lehetetlen. Vigyázzunk azért! A mutatók levételére mindenki nagyon figyeljen oda, mert erősnek néznek ki, de a motorjuk nagyon gyenge. Erősen szorítsuk a mutatót mind a két oldalról és egy kicsit csavarjuk arra az oldalra, ahol nagy az ellenállás. Jelöljük meg hol állt a mutató, mert egyszerübb, mint utána állítgatni.
5.: A panelon a világítást mostmár kedvünkre módosíthatjuk. A számlap világítását oldalforrasztós SMD ledek adják. Ha ezt akarjuk átalakítani, szerezzünk be ilyet (összesen 8 ilyen van). Ezek a ledek sorosan vannak kötve. Tehát ha 1 nem jó, akkor egyik sem világit. Ezért érdemes mindegyik után kipróbálni. Minden más világítást sima SMD ledek adnak, amit kedvünk szerint módosíthatunk.
6.: Ha a mutatók világítását cseréljük akkor a festékréteget kaparjuk le valami nagyon éles tárggyal. Ropesz irományában volt a fényes fóliázás. Ne próbáljátok szétszedni a mutatót, mert csak a baj lesz vele. Csak a mutatóra ragasszatok fényes fóliát. A kis kupakba ne. Nappal úgysem látszik, este meg így is szép színű lesz.
7.: Ha kész minden, akkor még csináljunk egy próbát. Ha működik minden világítás, akkor szerelhetjük össze az órát. Mikor a mutatókat rakjuk, nyomjuk a panelhoz a mutató motorját és kattanásig a mutatót. Ezután már vissza lehet mindent rakni a helyére.
8.: Gyönyörködjünk a munkánkban. De azért az utat is nézzük!
2008. március 30. 20:03