Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#29416 Zoli58
#29298 Katka05
#29048 ivimi
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 76 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1
Kar2

Jól kezdődött a 2010-es szezon.



Rallye összefoglaló



 


 

 














 

Jól kezdődött a 2010-es szezon. Versenyzőink ismét a lehető legjobb eredményeket hozták haza...

Keller Péter csapatvezető
Az elmúlt évekhez képest kicsit szerényebben jelentünk meg az egri futamon, a gazdasági válság az autósportot sem kíméli, sajnos emiatt csak két versenyzőnk indult az N csoportban és Miki feljebblépett az A/6 géposztályba. Ez a helyzet még motiváltabbá tett minket, hogy a háttérmunkára kiemelt figyelmet fektessünk. Az N-es autóknál különösebb fejlesztéseket nem hajtottunk végre, hiszen már évek óta a szabályok adta összes fejlesztési lehetőséget kihasználtuk. Az A6-os autónkba viszont több hónapnyi munkát fektettünk bele, hogy kategóriájában ütőképesebbé váljon. A fejlesztések során nagy figyelmet fordítottunk arra, hogy az autó vezethetősége olyan jó maradjon, mint az N-es Swifteké. Az autó teljes elektromos rendszerét átdolgoztuk, sikerült a súlyából is jelentősen lefaragni, és a motor fejlesztését is elkezdtük. A motor teljesítménynövelésének első lépcsőfoka már Egerben is tapasztalható volt, terveink szerint az autó fejlődése versenyről-versenyre nyomon követhető lesz. Legfontosabb szempont a továbbra is a megbízhatóság szem előtt tartása.
Egerben az N2 -ben továbbra sem szurkolok kiemelten egyik versenyzőnknek sem :) . A fő elvásunk az eredményes célba érkezés volt. Panaszra semmi okom, hiszen az N2-es dobogó első két fokát versenyzőink foglalták el.


Az A6 kategória történéseit nagy izgalommal figyeltem. Úgy gondolom, hogy az autót jó kezekbe adtuk, és a verseny végére kellemesen csalódtam. Nehezemre esik kimondani, de talán a Miki gyorsabban ment vele mint ahogyan én mentem volna. :)
Ezekkel az eredményekkel maximálisan elégedett lehetek, gratulálok a versenyzőknek a jó eredményekért és a csapatnak a jó munkáért! Magyar Miklós - Budai Annamária (A6 géposztály 1.hely)


 

A típus a megszokott Suzuki Swift, de mégis új autóval, új kategóriában, Keller Péter tavalyi A6-os Suzukijával indultunk neki az idei évnek. A . A futómű és aJlegnagyobb különbség, hogy jó hangos az 'A'-s Swift  fék semmiben sem különbözik a tavalyitól, de erősebb a motor, -amit mi annyira nem is éreztünk az autóban,- 6500-től szebben megy mint az N2-es. Nézve a tavalyi időket mindenképpen gyorsabb autó, mint az N csoportos. Ha soha sem lesz műszaki hibánk, akkor jók lehetünk az A6-ban.

A pályabejárás jól sikerült, a tavalyi itinerünket is fel tudtuk használni. A dobó téri rajtceremónia az idén sem hazudtolta meg magát, rengeteg szurkoló fogadott minket. Már szombaton elhúztunk a magyar mezőnytől, és bár igazából nem voltunk értékelve a szlovák bajnokságban, azért nap a végére már összeismerkedtünk a lengyel és szlovák versenyzőtársainkkal, és inkább csak papíron vívtunk egymással. A mi eredményünk nem számított az ő bajnokságukba, az övék pedig a miénkbe, de mégis jó kis csata alakult ki közöttünk. Vasárnap már csak az első körben tettünk fel új gumikat. Végig lágy keverékű gumikkal mentünk, csak a vasárnapi hosszú szakaszra raktunk fel keményebbet. Az utolsó körben már tényleg csak végiggurultunk, a pozíciónk megtartása és a célba érés volt a legfontosabb. Szerintem lehetne ennél gyorsabban is menni, mi inkább a biztonságra törekedtünk.
Ez a viadal jól sikerült, van keresnivalónk ezzel a Swifttel itt A6-ban, de azért még várnunk kell egy-két futamot ahhoz, hogy ha megy az összes kemény autó, akkor is jól tudunk-e szerepelni. Én azért bízom benne, hogy ha más nem a Suzuki megbízhatósága jó lesz és meghozza az eredményt.
Összességében izgalmas verseny volt, a csapat nagyon profin működött, nagyon meg voltam velük elégedve. Demjén Martin - Schweihardt Gábor (N2 géposztály 1.hely, Suzuki Kupa 1.hely)

 


A versenyzés egyik tükre a jó itiner, a másik egy profi navigátor a harmadik egy profi csapat. Szerencsére szerintem mind a három megvolt nekünk, Gáborral a pályabejáráson már össze is barátkoztunk és ez tovább folytatódott a versenyen is. Tesztelni sajnos nem tudtunk, úgyhogy ami tavalyról megmaradt a tudatomban úgy mentünk. :) Az első nap végén a második helyen álltunk a Radó Pisti mögött. A Pétervásári elág- Sirok gyorson volt egy előzésünk és sajnos a tükör húzta a rövidebbet azon a keskeny úton. A második napon az első kör után az élre ugrottunk, mert Radó beesett az árokba, de addig is ment az adok-kapok, jó csatát vívtunk vele. Sajnos a Tarnaszentmáriai pályán leért valahol az autó alja és megrepedt a karterünk, de ezt a szervizben a csapat nagyon profin és gyorsan orvosolta! Ha ők nem lettek volna akkor nem tudjuk folytatni a versenyt, köszönjük! Nagyon örülünk az eredménynek, évkezdésnek szuper volt, remélem, hogy tudjuk tovább így folytatni. 

Hoffer Zsolt - Vas Borosi Ádám (N2 géposztály 2. hely, Suzuki Kupa 2.hely)

 

 

 

 

Fantasztikus hangulatban kezdődött a 2010-es Eger Rallye. Péntek este a hagyományos Dobó téri rajtceremónián hihetetlen tömeg várta a versenyzőket. A tér és a környék utcái is megteltek, a Bazilikáig „emberfal"-ban autóztunk, azt hiszem ezt bármelyik sportág megirigyelhetné.
Szombati rajt bár rendkívül jó hangulatúra sikerült, az eredmény nem lett valami fényes. Már szokásosnak mondható, hogy bealvással kezdtük a versenyt. Sajnos a futamot megelőzően az időjárás nem tette lehetővé, hogy tesztelni tudjunk a Suzukival, így majd fél év kihagyás után a verpeléti gyorsaságin kellett újra összebarátkoznunk az autóval. A szombati második kör végén a 4. helyen álltunk és megmondom őszintén, hogy nagyon szégyelltük magunkat érte.
Csak a délutáni és esti szakaszokon kezdtünk elfogadhatóan menni. Próbáltunk folyamatosan gyorsulni és visszaszokni a tavaly év végi tempóra.  A nap végére már a harmadik helyen álltunk, és már csak 10mp-cel voltunk lemaradva az ezüsttől.
A vasárnapi első szakaszt ismét elrontottuk, de ezen már meg sem lepődtünk.. Nem adtuk fel pedig még az utolsó szakasz előtt is majdnem 14 másodperc volt a lemaradásunk, de tudtuk, hogy meg kell próbálnunk a lehetetlent, kb. 14 km-en kellett behoznunk 14 másodpercet! Mi sem hittük el először, de sikerült! 0,8 másodperccel megelőztük márkatársunkat, így a kategóriában és a Suzuki Kupában is a második helyen végeztünk!

 

forrás: Tenkes Rallye Team  www.tenkesrallye.hu



2010. április 09. 08:42 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub