Bejelentkezés
Név: 
Jelszó: 
emlékezz rám emlékezz rám
Nyelv / Language



Hirdetés
SKEQRCODE
A 10 legújabb tag

#30001 PéGé
#29963 mcmeszi68
#29871 bettyna866
#29565 Joozsef
#29512 Lini90
#29464 Windy02
#29416 Zoli58
#29298 Katka05
#29048 ivimi
Jelenleg nincs aktív szavazás
Korábbi szavazások

Jelenleg 60 felhasználó olvas minket

Hirdetés
UNION
UR-170x5
UNION-1
Kar2

Az Új Swift nem csak a nevében új!



Ülj bele és élvezd a vezetés új élményét



A Magyar Suzuki Zrt jóvoltából alkalmunk volt hosszasan kipróbálni a III.Swiftet. Egy 1200ccm es motoros, GS felszereltségű típust kaptunk meg tartós tesztre.

Első pillanatban nem látszik sok különbség a már ismert és az új típus között. Apróbb változások persze szembetűnnek azonnal. Hátsó ajtó formája megváltozott. Más lett a hátsó lámpa kinézete is és a kocsi 9 cm- rel lett hosszabb az elődjéhez képest.

 

 

Mikor a távvezérlőt a kezembe vettem, már elsőre látszott, hogy ez nem ugyan az az autó. Mivel egy szépen kidolgozott, minőségi irányítót láttam. Nem kell semmilyen gombot nyomogatni, az autó kilincsén egy kis gomb segítségével a központi zár egyből kinyitja az ajtókat. A belül már teljesen megváltozott. A teljes műszerfal, az ülések, kormány és minden. A Kizashiból átvett középkonzol híven tükrözi a minőséget és a megbízhatóságot. A műszerfal teteje már nem a megszokott kopogós műanyag, amely egynéhány esetben megkeserítette hallószervünket. Minőségi anyagból kidolgozott ergonomikus formákat találunk. A bőrkormányon megszaporodtak a gombok is. A szokott CD-s rádió kapcsolóin kívül a tempomat és a Bluetooth-os  kihangosító gombjai is helyet kaptak. Igazán impozáns látványt nyújt a kíváncsi szemeknek. A középkonzolon még helyet kapott egy USB csatlakozó is, amibe használhatjuk akár az I-podunkat is. A biztonságunkra nagyon ügyeltek.7 légzsákot szorítottak bele a kisautónkba.

A szokásos oldal és kormánylégzsák valamint függönylégzsákon kívül helyet kapott egy térd légzsák is. Így nem véletlen, hogy a teszteken 5* eredményt kapott. Indító kulcs helyén csak egy gombot találunk. Start/Stop.  Indításkor egy igen csendes motorhangot hallhatunk. Nagyon könnyű a kuplung és a váltó is. Induláskor teljesen zökkenőmentesen tudtunk haladni. Első pillanattól kezdve nagyon megnyerő volt számomra. Bár azt azért el kell, hogy mondjam, hogy nem egy erőgép az az 1200-as motor. Tény hogy nem nyomott az ülés aljára gyorsításkor. Viszont ennek ellenére is dinamikusan tudtunk haladni. Mint autópályán, mint hegyekben kipróbáltuk, hogy mit tud a kicsike. Hiába a hajtűkanyarok sokasága és a padló gáz egyszerűen nem tudtuk kibillenteni az egyensúlyából. Mintha sínen haladtunk volna. Az ülés nagyon stabilan tart. Pedig nem vagyok egy kisméretű személy, de teljesen kényelemben éreztem magamat. Autópályán a 130 utazósebesség tempomatos megkönnyítése nagyon kényelmes vezetést tesz lehetővé. Stabilan tartja a sebességet.  Ami nagyon meglepett az a fogyasztási adat volt. Hegyen- völgyön nem sajnálva és pályán hajszolva sem ment 5,4L/100Km fölé. Igazán jó érzés vezetni így hogy nem eszi ki az amúgy is sovány pénztárcánkból a maradék aprót ilyen benzinárak mellett.  De ami ez után következett arra igazán nem számítottam. Visszaültem a saját Splash-embe és nem hittem az érzékeimnek. Kemény a kuplung. Kemény a váltás. Nem akar gyorsulni. Sodródik a feneke kanyarban. Aztán rájöttem, hogy a jót könnyű megszokni.

 

A napokban lehetősége lesz minden kedves klubtagunknak megismerkedni közelebbről a tesztautóval és elmondhatja véleményét róla, amit a gyár illetékeseivel közölni fogunk.




Összességében:

Kényelem: *****

Kezelhetőség:*****

Úttartás:*****

Fogyasztás:*****

Motor:****

Ár/ érték arány:****



Forrás: Tomoka


2010. november 11. 15:03 
 
Név:  Vendég
Hozzászólás:
Nincs jogosultság a hozzászóláshoz.
A név mező kitöltése kötelező

#ID7228

 Név:
 
Dátum: 2011. február 26. 12:57 
Alig várom a dízelt,már gyűjtöm a lóvét...
» Válasz erre
#ID7093

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. november 18. 09:59 
,,Mikor a távvezérlőt a kezembe vettem, már elsőre látszott, hogy ez nem ugyan az az autó. Mivel egy szépen kidolgozott, minőségi irányítót láttam. Nem kell semmilyen gombot nyomogatni, az autó kilincsén egy kis gomb segítségével a központi zár egyből kinyitja az ajtókat."

Ez a korábbi Swiften is ugyanígy volt (GS).
Igaz, annak a távirányítója nem volt csupa műanyag'króm', de legalább nem volt végbélkúp formája sem :)
» Válasz erre
#ID7092

 Név:
 Lovi24
Dátum: 2010. november 14. 20:43 
Nem tünik rossznak,a futómü és a belső tetszik ,de a motorja....
Mintha a ménes felét eleresztették volna.
» Válasz erre
#ID7091

 Név:
 
Dátum: 2010. november 14. 19:19 
Tény,hogy nem kevés az alapfelszereltségű GC ára sem,de azt is nézni kell,mi minden van benne.Elég erős a lista.Szóval az alap sem fapados.Nem sok azonos kategóriájú autóhoz kapsz alapból 7 légzsákot,klímát,ESP-t,stb.
» Válasz erre
#ID7090

 Név:
 Vendég
Dátum: 2010. november 14. 17:55 
Mindem szuper csak az ára nem !!
» Válasz erre
  • Ignis Klub
  • Swift Klub
  • Sx4 Klub
  • Splash Klub
  • Vitara Klub
  • WagonR+ Klub